قیمت، خرید و مشخصات فنی شارژر فندکی و هندزفری بلوتوثی Coteetci CS51
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

با خرید شارژر فندکی ماشین و هندزفری بلوتوثی کوتتسی CS51 شما از دو قابلیت به صورت همزمان بهره مند می شوید. چرا که هم می توانید دستگاه های دیجیتالی خود را شارژ کنید و هم این که به تماس های تلفتی خود پاسخ دهید و یا به موسیقی مورد علاقه تان گوش دهید. در این مطلب قصد داریم نکات مهمی که برای خرید هندزفری کوتتسی Coteetci CS51 باید به انها توجه شود را از سایت های ایده برتر پارسیان و دینگولند گردآوری کنیم و به شما معرفی کنیم پس تا انتهای متن همراه ما باشید.

دینگولند:

کمپانی کوتتسی با ساخت محصولی نوین به نام CS51 این امکان را برای کاربر به وجود آورده تا بتواند به راحتی با خرید یک محصول هم از هندزفری و هم از شارژر فندکی استفاده بکند.این شارژر فندکی دارای یک هندزفری تک گوش برای گوش راست بوده که به راحتی از طریق بلوتوث 4.2 به گوشی شما متصل می شود و بعد از آن می توانید مکالمه ای شفاف و بدون نویز را تجربه بکنید و موسیقی مورد علاقه خود را با کیفیت بالا گوش بکنید. این هندزفری دارای یک باتری داخلی بوده که در مدت زمان 40 دقیقه به شارژ کامل خود رسیده و بعد از آن قادر است به مدت زمان 3 تا 4 ساعت برای مکالمه و موسیقی به همراه شما باشد.شارژر فندکی کوتتسی CS5185 دارای یک پورت USB بوده که قادر است گوشی موبایل شما را با شدت جریان و ولتاژ 5V-2.4A شارژ بکند. ابعاد این شارژر فندکی 18.5*17.2*43.5 میلی متر بوده و وزنی معادل 21 گرم دارد که باعث شده تا هیچگونه فضایی از اتومبیل شما را اشغال نکند. بر روی بدنه هندزفری این محصول یک کلید لمسی قرار دارد که می توانید از طریق آن مدیریت پخش و تماس ها را به راحتی انجام دهید.

ایده برتر پارسیان:

شارژر فندکی کوتتسی Coteetci CS51 با درگاه فندک انواع ماشین های سواری سازگار است و جریان برق تولید شده توسط باتری خودرو را به جریان برق مورد نیاز برای شارژ دستگاه های دیجیتال (با ولتاژ 5 ولت) تبدیل می کند. این شارژر فندکی ماشین دارای یک پورت خروجی از نوع USB است که شدت جریان آن برابر با 2.4 آمپر می باشد. از این جهت می توان از سرعت شارژدهی این محصول به خصوص در هنگام شارژ گوشی اطمینان کامل داشت! همچنین شما می توانید از شارژر فندکی کوتتسی CS51 علاوه بر شارژ گوشی، برای شارژ تبلت، پاوربانک، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر و دستگاه های دارای پورت USB نیز استفاده کرد.

شما می توانید با استفاده از یک کابل MicroUSB از شارژر فندکی Coteetci CS51 برای شارژ گوشی ها و تبلت های اندرویدی و با استفاده از یک کابل تبدیل USB به لایتنینگ برای شارژ گوشی آیفون و آیپد بهره ببرید. بنابراین محدودیتی در استفاده از این شارژر فندکی نخواهید داشت

  • مجهز به یک هندزفری بلوتوثی خوش ساخت!

هندزفری کوتتسی Coteetci CS51 به بلوتوث نسخه 4.2 مجهز است و به آسانی به انواع گوشی های موبایل، تبلت و دیگر دستگاه های بلوتوث متصل می شود. این هندزفری دارای یک سرگوشی است که برای قرار گرفتن در گوش سمت راست طراحی شده است. نکته قابل توجه در رابطه با هندزفری کوتتسی CS51 توانایی بالای آن در برقراری اتصال بلوتوثی است؛ به طوری که در طول مدت استفاده از آن با مشکلاتی مانند قطع و وصل شدن صدا مواجه نخواهید شد.

  • یک مکالمه با کیفیت و بدون نویز را تجربه کنید!

میکروفون به کار رفته در هندزفری Coteetci CS51 مقاومت بالایی در برابر نویزها و سروصداهای اضافی محیط دارد و صدای شما را به شکلی شفاف و واضح به طرف مقابل مکالمه منتقل می کند. همچنین این هندزفری بلوتوث در هنگام پخش موسیقی نیز کارایی بالایی دارد و صدای ارائه شده توسط آن از قدرت و وضوح قابل توجهی بهره می برد. بر روی بدنه هندزفری بلوتوثی کوتتسی مدل Coteetci CS51 یک کلید لمسی تعبیه شده که برای مدیریت تماس های دریافتی و تنظیم میزان صدا مورد استفاده قرار می گیرد.

برای کسب اطلاعات تخصصی و کامل تر می توانید به سایت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید. این وب سایت اینترنتی با ارائه توضیحات کامل در خصوص این شارژر فندکی شرکت کوتتسی شما را در انتخاب و خرید محصول مورد نظر راهنمایی خواهد کرد.





:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : یک شنبه 21 ارديبهشت 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی